Marijampolės „Sūduvos“ klubas verčia naują istorijos lapą ir po trenerio Vladimiro Čeburino pergalingo laikotarpį estafetę perima austras Heimo Pfeifenbergeris, rašo lrytas.lt.
Pastarasis į Lietuvą atvyko penktadienį, susipažino su trečius metus iš eilės Lietuvoje laiminčia komanda, o antradienį save pristatė ir žurnalistams.
„Nejaučiu spaudimo. Futbolas yra mano aistra. Mes su „Sūduva“ laimėsime čempionatą, sužaisime geras rungtynes Europoje. Laimėsi kiek įmanoma daugiau rungtynių“, – kalbėjo 53-ejų specialistas iš Austrijos.
„Sūduva“ antradienį pristatė ir naują generalinį rėmėją.
„Sūduvos“ marškinėlius 2020 m. puoš naujas logotipas – klubo generaline rėmėja tapo bendrovė „Hikvision“. Geriausiu Lietuvoje laikomas Marijampolės futbolo kompleksas nuo šiol taip pat vadinsis naujai – „Hikvision“ arena.
„Labai džiaugiamės, kad „Sūduvos“ generaline rėmėja tapo didelė tarptautinė kompanija, remianti ne vieną garsų pasaulio futbolo klubą, – sakė „Sūduvos“ prezidentas Vidmantas Murauskas. – Dėkoju mūsų naujiesiems partneriams už pasitikėjimą ir džiaugiuosi šio, tikiu, abipusiai naudingo bendradarbiavimo pradžia.“
„Sūduvos“ prezidentas „Hikvision“ kompanijos atstovui Andriui Dapkevičiui spaudos konferencijos metu įteikė 1 numeriu pažymėtus 2020-ųjų sezono marškinėlius.
„Pastaraisiais metais džiaugėmės „Sūduvos“ demonstruojamais puikiais rezultatais ir žmonėms teikiamomis puikiomis emocijomis, todėl smagu, kad „Hikvision“ gali prisidėti prie komandos vystymo, – teigė A. Dapkevičius. – Sprendimą dėl rėmimo priėmėme ne Lietuvoje, klausimas buvo sprendžiamas užsienyje esančioje kompanijos būstinėje.
„Sūduvos“ pateiktas pasiūlymas buvo tikrai geras, matome, kokie yra komandos rungtynių transliacijų reitingai, todėl neabejoju, kad bendradarbiavimas bus naudingas abiems pusėms.“
Visa spaudos konferencija:
lrytas.lt
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Cituoti komentarą
Pranešti apie netinkamą komentarą