Straipsnis: Europa "eina" į Aziją © Eurofootball.lt
Tai, kad ekipa nukeliavo beveik 10 tūkstančių kilometrų, kad sužaistų šių metų Pasaulio klubų čempionate Japonijoje tikrai nereiškia, jog tai tik tam, jog klubas prie savo europinės karūnos prisijungtų Pasaulio klubų čempionato taurę; tai taip pat galimybė pasiekti labiau neapčiuopiamą, galbūt net geidžiamesnį prizą. Per pastaruosius metus Azijos rinka tapo tarsi didžiausių Europos klubų Gralio taure. Trauka akivaizdi: Azija yra pats didžiausias žemynas, didelė jo dalis arba jau pasiturinti, arba, kaip Kinija, pakilimo, bumo viduryje, savo įtaką apie Europos futbolą ten padarė ir palydovinė televizija. Liverpulis turėtų būti patenkintas ir tuo požiūriu, jog šis turnyras vyksta Japonijoje, kadangi dar liepos mėnesį klubui dėl netikėtai suteikto šanso ginti savo iškovotą Čempionų lygos titulą, reikėjo atšaukti dviejų draugiškų varžybų turnė po šią šalį. O tai turėjo sukelti nemažą nusivylimą. Raudonieji "įsigijo" daug sirgalių Japonijoje dar pirmame savo dominavimo Europos Čempionų Taurės laikotarpyje, kuomet Japonijoje ir buvo pradėtas transliuoti vakarietiškas futbolas. Ekipos generalinis direktorius Rickas Parry teigia: "Mes suvokiame tą faktą, kad Azijoje turime daug sirgalių. Mes vykome į turnė čia 2001 bei 2003 metais, o pačius žaidėjus nustebino nuoširdus sutikimas". Nors dabartinė Liverpulio išvyka yra dėl turnyrinių tikslų, nėra jokių abejonių, jog Tolimuosiuose Rytuose uždirbami ir pinigai - fanai kaip mat prisiriša prie garsiausių Europos klubų ir tokių individualių žvaigždžių, kaip Davidas Beckhamas ar Ronaldo. Vasariniai turnė bei parodomieji turnyrai Azijoje dabar jau tarsi nusistovėjusi Europos ikisezoninio pasiruošimo dalis. Japonų žurnalistas Atsushi Nakayama teigia: "Viskas nuoširdžiai prasidėjo dešimtojo dešimtmečio viduryje per palydovinę televiziją. visuomet buvo domimasi Europos taurėmis. Šis susidomėjimas kasmet augo. Dabar sparčiai padidėjus per televiziją transliuojamų varžybų skaičiui, faktiškai nėra nei vieno futbolo sirgaliaus, kuris nežinotų, kas yra UEFA Čempionų lyga". Visam tam padėjo ir geriausių Azijos futbolininkų prisijungimas prie Europos klubų. Kokia būna didžiulė Kinijos televizijos auditorija, kai jų tautiečiai žaidžia už tokius grandus, kaip "Manchester City" ar "Everton", kaip pakiliai apie saviškiu rašo Japonijos žurnalistai, net jei šiems tenka tik atarginių rolės. Nakayama prideda: "Jie tikrai padėjo padidinti Japonijos vardo vertę UEFA Taurėje. Shinji Ono, Hidetoshi Nakata, Koji Nakata ir Naohiro Takahara - visi jie šiame sezone žaidė turnyre". Žinoma, Azijos rinka Europos klubams ilgalaike nauda bus jei šie ten įleis šaknis, o ne bandys greitai pasipelnyti, nes kai kurios turnė šią vasarą pritraukė nelauktai mažai žiūrovų. Vis daugėjantys ir labiau nusimanančiais tampantys sirgaliai jau nebepatenkinti, kai savo herojus pamato gyvai, bei jaučia, jog draugiškos rungtynės nė nesilygina su įtemptomis UEFA Čempionų lygos rungtynėmis, kurias jie gali stebėti per televiziją. Miuncheno "Bayern" ekipa jau eina šiuo žingsniu. Klubas, kaip tarptautinių reikalų vadovą priimadamas Martiną Hagele, pasirinko tokią ilgalaikę strategiją. Hagele, gerai žinomas Japonijoje, keliauja į rytus faktiškai kas mėnesį. Ką "Bayern" siekia pasiekti - aišku. "Komandos prezidentas Karlas-Heinzas Rummenigge bei generalinis direktorius Uli Hoenessas turi aiškią viziją", - teigia Hagele. "Jie nori tapti geriausiu klubu pasaulyje. Taigi, mes taip pat turime tapti labai vertinamu prekiniu ženklu Azijoje. Daugybė Europos klubų laiko Azijos rinką kaip melžiamą karvę, kuriai nieko nereikia duoti. Tačiau Azijos tautos sukaups pasitikėjimą bei tikėjimą tik labai lėtai. Mes norime būti lygiu partneriu - tiek duodančiu, tiek imančiu. Mes neiname į Aziją vien tik tam, kad parduotume savo marškinėlius. Mes ten einame tam, kad užmegstume draugystę bei rimtą partnerystę". Jis taip pat pridėjo: "Aš esu įsitikinęs, jog Azijos rinka nėra prisisotinusi. Rinka ten milžiniška. Ir ji atvira visiems, kurie elgiasi atitinkamai. Viena vertus, jie gali pasimokyti iš mūsų, kaip organizuoti bei formuoti klubą bei kaip treniruoti jaunus žaidėjus. Kita vertus, mes iš savo vardo kūrimo bei "prekini ženklo" kėlimo ten gauname naudos ir pelno". Čia ir yra raktas: klubai žino, jog savo namuose jie turės atsidavusių ir ištikimų sirgalių. Jeigu klubui pavyksta patraukti panašų skaičių ištikimų sirgalių už tūkstančių kilometrų, piniginiai atlygiai už tai bus milžiniški. Šiuolaikiniame futbolo pasaulyje - tai vienas iš pagrindinių faktorių.