Daugiausia premijų užsidirbo Turino „Juventus“ (65,3 mln. eurų), Miuncheno „Bayern“ (55 mln.), Dortmundo „Borussia“ (54,2 mln.), „Milan“ (51,4 mln.), Madrido „Real“ (48,4 mln.), „Barcelona“ (45,5 mln.) ir „Paris Saint Germain“ (44,7 mln.).
UEFA iš viso Čempionų lygos dalyviams išdalijo 904 mln. eurų.
Kiekviena į Čempionų lygos grupių etapą prasimušusi komanda iškart gauna 8,6 mln. eurų premiją. Už kiekvieną pergalę komandų sąskaitas papildo milijonas, už lygiąsias – 0,5 mln. eurų. Už patekimą į atkrintamąsias komandos gauna po 3,5 mln., ketvirtfinalio dalyvės – po 3,9 mln, pusfinalio – po 4,9 mln, finale pralaimėjusi komanda susižeria 6,5 mln., o čempionė – 10,5 mln. eurų.
Vis dėl to didžiąją premijų dalį sudaro pinigai už TV transliacijų pardavimus ir reklamą. Šios premijos priklauso nuo transliacijų pardavimo kainos konkrečiose valstybėse, komandų iš vienos valstybės skaičiaus ir kitų veiksnių.
Šioje vietoje praėjusį sezoną nepralenkiami buvo Italijos klubai. Kadangi pernai Čempionų lygoje iš Italijos žaidė tik „Juventus“ ir „Milan“, šios komandos susižėrė visus Italijai atitenkančius pinigus.
Vien iš marketingo „Juve“ uždirbo 44,8 mln. eurų, o „Milan“ – 36,3 mln. eurų. Čempione tapusi „Bayern“ iš marketingo gavo vos 19,1 mln. eurų.
Už Bavarijos klubą daugiau pinigų iš marketingo susižėrė ne tik finale nugalėta „Borussia“ (21,8 mln.), abu didieji Ispanijos klubai, „Barcelona“ ir Madrido „Real“, bet ir prancūzai – „Paris Saint Germain“ ir „Montpellier“. Pastarieji pasirodymą Čempionų lygoje baigė grupių etape.
Mažiausiai premijų gavo Zagrebo „Dinamo“ (10,5 mln.), Barysovo BATE (10,9 mln.), Bragos „Sporting“ (11,2 mln.), Kijevo „Dinamo“ (11,5 mln.) ir Briuselio „Anderlecht“ (13,8 mln.). BATE klubas už marketingą gavo vos 290 tūkst. eurų.