Neseniai buvo pranešta, kad „Serie A“ čempionato lyderė „Inter“ ekipa po sezono baigs bendradarbiavimą su ilgamete partnere „Pirelli“ kompanija.
Italams netiko padangų gamintojo siūlomi 10 mln. eurų per sezoną už reklamą ant marškinėlių ir jie pradėjo ieškoti kitų galimybių.
Pranešama, kad susidomėjusių bendrovių netrūksta, o viena jų – yra susijusiu su turiniu suaugusiems.
„Stripchat“ nusprendė pateikti itin viliojantį pasiūlymą – po 23 mln. eurų per sezoną už galimybę matyti savo logotipą ant A. Conte treniruojamo klubo marškinėlių.
Tiesa, „Inter“ kol kas neskubės suraityti parašų – klubas tikisi dar pelningesnio ir bent 30 mln. eurų per sezoną garantuosiančio sandorio.
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Cituoti komentarą
Pranešti apie netinkamą komentarą