Vokietijos futbolo federacija (DFB) dėl naujų marškinėlių gamintojų priėmė pelningą, tačiau nepopuliarų pasiūlymą.
Ketvirtadienį DFB paskelbė, kad 2026 metais baigsis daugiau nei 70 metų trūkusi partnerystė su vietiniu prekės ženklu „Adidas“. „Nike“ nuo šiol perima vadžias.
Pasak Vokietijos žiniasklaidos, „Nike“ pasiūlė dvigubai daugiau pinigų. Jų kontraktas su DFB sieks 100 mln. eurų per metus, kol „Adidas“ turėjo 50 mln. eurų sutartį.
„Adidas“ atstovas spaudai Oliveris Bruggenas buvo nustebęs dėl šio staigaus DFB sprendimo: „Mūsų kontraktas su Vokietijos futbolo federacija tęsiasi iki 2026 metų. Mus šiandien informavo DFB, kad federacija nuo 2027 metų turės naujus marškinėlių gamintojus.“
Buvęs „Adidas“ generalinis direktorius bei dabartinis „Bayern“ prezidentas Herbertas Haineris teigė: „Nežinau detalių apie šį susitarimą bei užkulisių, tačiau aš esu nustebęs dėl šio DFB sprendimo po 70 metų sėkmingo bendradarbiavimo.
„Bayern“ ekipai „Adidas“ visada buvo geras bei visiškai patikimas partneris, su kuriuo klubas sėkmingai dirba daugiau nei 60 metų.“
Vokietijos rinktinės treneris Julianas Nagelsmannas nenorėjo šiai situacijai skirti pernelyg daug dėmesio: „Galiu suprasti kiekvieną nuomonę, įskaitant sirgalių nuomonę bei DFB. Visgi šiuo metu tai nėra mano darbas. Turime du svarbias rungtynes ir tuomet jau lauks Europos čempionatas. Noriu šį laiką išnaudoti futbolui, ne kitiems dalykams.“
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Cituoti komentarą
Pranešti apie netinkamą komentarą