Įprastus renginius bei užsiėmimus atšaukus dėl karantino apribojimų veikla masinius futbolo veikla nesustoja ir atsinaujinusi kviečia nuotoliniu būdu.
Žaidynės nuotoliniu būdu
Pavasaris – tradicinis metas mokyklų žaidynėms „Golas“, tačiau šiemet jų surengti tradiciniu būdu nebuvo galimybės.
Todėl mokyklos pakviestos nuotoliniu būdu dalyvauti „Golo iššūkyje“. Šiose varžybose moksleivių komandos turės atlikti užduotis – nuo mankštos iki futbolo elementų – savarankiškai. Nufilmuotą užduočių atlikimą ir jų kūrybingumą įvertins organizatoriai, o finale – ir socialinių tinklų lankytojai.
„Organizuoti įprastų futbolo rungtynių negalime, tačiau moksleiviams pasiūlėme alternatyvą. Šiame iššūkyje svarbi ne tik kamuolio valdymo technika ir greitis, bet ir išradingumas. Norime atkreipti dėmėsį, kad futbolą žaisti, treniruotis galima įvairiais būdais, skirtingose vietose. Tam nebūtinas net tikras kamuolys, aikštė ar vartai“, – sakė Masinio futbolo asociacijos direktorius Ignas Marcinkevičius.
Aktyviai praleisti laiką kviečiami ir ikimokyklinio amžiaus vaikai, kurie paprastai dalyvauja „Futboliuko“ projekte. Vaikų gynimo dieną, birželio 1-ąją, jie atšvęs nuotoliniu būdu sportuodami.
Aktualūs patarimai – seminare internetu
Karantino laikotarpiu svarbi ne tik fizinė veikla, bet ir dėmėsys savo mentalinei sveikatai. „Ypač daug naujų iššūkių teko pedagogams, futbolo treneriams, vaikų tėvams. Jiems paprastai siūlome LFF C licencijos kursus. Pirmąją jų dalį galima rasti internete, bet aptarti aktualių problemų kontaktiniuose seminaruose neturėjome galimybės. Todėl pakvietėme į internetinį seminarą.“
Gegužės 5 d. nemokamame seminare internetu (webinare) „Karantinas – kaip jį suprasti?“ savo žiniomis ir patarimais dalijosi grupių psichoterapeutė, LFF C licencijos psichologijos dalies lektore Alina Bechterevė.
Ji papasakojo apie krizės ypatumus, problemas, kurios kyla dėl emocinio krūvio, pervargimo, naujų funkcijų atlikimo ir pasikeitusios rutinios, užklupusios nežinios.
Specialistė pasidalino žiniomis kaip tinkamai susitvarkyti su savimi ir su vaikų reakcijomis, tėvų emocijomis, adaptuotis prie dabartinės padėties, motyvuoti vaikus.
Kitas panašus seminaras planuojamas gegužės 12 d. Jame psichoterapeutė papasakos apie buvimo „online“ naudą, iššūkius, sunkumus, grėsmes ir šalutinį poveikį.
Webinaro „Karantinas – kaip jį suprasti?“ vaizdo įrašas:
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Cituoti komentarą
Pranešti apie netinkamą komentarą