Nežinoma futbolo dalis: kiek klubai gauna už reklamą ant marškinėlių?

830 mln. eurų. Tokia kontraktų su pagrindiniais rėmėjais, kurių logotipai yra ant marškinėlių priekio, suma šešiose pagrindinėse Europos futbolo lygose 2015-2016 m. sezone.

Bendrovės „Repucom“ tyrimas rodo, kad pirmauja Anglijos lyga: jos klubai už titulinių rėmėjų logotipus gavo 330 mln. eurų, kai praėjusį sezoną – 244 mln.

Antroje vietoje rikiuojasi Vokietijos bundeslyga – 168 mln. (buvo 157 mln.), trečia – Ispanijos „Primera“ – 105 mln. (buvo 113 mln.).

Toliau išsidėstė Prancūzija (103; buvo 96), Italija (83; buvo 84) ir Olandija (41; buvo 42).

Aktyviausiais investuotojais į futbolą lieka Jungtinių Arabų Emyratų bendrovės – 163 mln eurų. Įkandin žengia Vokietijos (136 mln.) ir JAV kompanijos (87 mln.).

Didžiausi kontraktai pasirašyti su bendrovėmis, užsiimančiomis turizmo verslu, automobilių gamintojais ir bankais ar draudimo kompanijomis.

lrytas.lt