LFF pristatė esporto vystymo planus © JumpStory nuotr.

Lietuvos futbolo federacija (LFF) 2019 m. entuziastingai įžengė į esportą ir jau gali džiaugtis realiais pasiekimais skaitmeniniame futbole.

Pirmadienį „CyberX Arenoje“ vykusiame pristatyme pristatyti LFF įgyvendinti esporto projektai ir tolimesni jo vystymo planai: LFF Esporto programa ir futbolo klubų įtraukimas, vietiniai ir tarptautiniai esporto turnyrai, bendradarbiavimas su mokslo organizacijomis ir edukacija, planuojami moksliniai tyrimai ir skaitmeninių produktų kūrimas bei vystymas.

Esporto rinka tendencingai auga visame pasaulyje. Lietuva – ne išimtis. „Newzoo“ duomenimis, 2018 m. pasaulyje buvo net 173 mln. esporto entuziastų, kurie reguliariai stebėjo įvairius žaidimų turnyrus ir čempionatus, o dar 222 mln. žiūrovų esporto varžybas stebėjo nereguliariai. Prognozuojama, kad iki 2023 m. esporto auditorija augs daugiau nei 10%: iki 646 mln. žiūrovų, iš kurių net 295 mln. sudarys esporto entuziastai.

„Augant esportui, į jį kartu su pasauline futbolo bendruomene įžengė ir Lietuvos futbolo federacija. Esporte veiklą pradėjome 2019 m. ir šiandien jau galime pasidžiaugti pažanga ir skaitmeninių projektų rezultatais bei jų sukurta pridėtine verte. Norime pakviesti Lietuvos futbolo bendruomenę ir jo aistruolius dalyvauti inovatyviuose futbolo projektuose“, –  spaudos konferencijoje sakė LFF generalinis sekretorius E. Stankevičius.

2019 m. LFF pradėjo bendradarbiavimą su kompiuterinių žaidimų bendrove „Konami“ ir sukurtame žaidime atvaizdavo Lietuvos futbolo rinktinę. 2020 m. LFF esporto rinktinė laimėjo Baltijos taurę ir pateko tarp 18-kos geriausių komandų UEFA organizuojamame tarptautiniame esporto turnyre. Tais pačiais metais pradėtas LFF ir Kauno kolegijos Verslo vadybos fakulteto bendradarbiavimas, įkuriant esporto akademiją. 2021 m. LFF esporto rinktinė dar kartą sudalyvavo UEFA esporto turnyre, taip pat pradėtas Lietuvos futbolo bendradarbiavimas su „CyberX Arena“.

Tarp reikšmingų Lietuvos futbolo įgyvendinamų inovatyvių projektų – LFF Esporto programa. Tai – skaitmeninė platforma, skirta dideliam ir mažam, mėgėjui ir profesionalui.

„Lietuvos futbolas sukūrė programą, kuria siekiama skatinti visuomenę domėtis futbolu ir sveika gyvensena per vaizdo žaidimų prizmę. Ši iniciatyva augins naujus čempionus ir virtualaus futbolo meistrus, kovosiančius dėl savo šalies ir klubų garbės. Programa taip pat yra puiki terpė potencialiems komerciniams partneriams prisijungti prie naujos sporto šakos vystymo“, – kalbėjo E. Stankevičius.

Prie LFF Esporto programos ir FIFA Esporto platformos jau prisijungė visi A lygos Lietuvos futbolo klubai. Lietuva – pirmoji iš trijų Baltijos šalių, kurios klubai praėjusių metų pabaigoje pirmą kartą dalyvavo FIFA Club Series 2022 pasaulinėse atrankose, o jau šį pavasarį – rungtyniaus A lygos Esporto čempionate.

„LFF komandos iniciatyvumo ir atkaklumo dėka tapome futbolo skaitmenizacijos lyderiu Baltijos šalyse, subūrėme Lietuvos žaidėjų bendruomenę. Tai – pirmas atvejis istorijoje, kai Lietuvos klubai rungtyniavo tarpusavyje FIFA varžybose. Šia programa suteikėme klubams galimybę rungtyniauti tarptautinėje erdvėje ir atvėrėme naujus komunikacijos kanalus ir kelią, kaip pasiekti jaunąją auditoriją, besidominčią technologijomis bei sportu“, – teigė LFF generalinis sekretorius.

LFF Esporto vystymo vadovas Edgaras Abromavičius spaudos konferencijos metu taip pat pristatė Lietuvos futbolo įgyvendinamus vaizdo žaidimų projektus. Vienas jų – vasarį startuosiantis LFF „Minecraft“ žaidimo serveris. Šiuo projektu siekiama jaunąją auditoriją edukuoti apie futbolą ir supažindinti su šios sporto šakos istorija Lietuvoje, taip pat rengti futbolo turnyrus ir kūrybinius konkursus. Balandį taip pat vyks LFF esporto turnyras „Rocket legue“, kurio finalinės rungtynės bus organizuojamos „CyberX Arenoje“.

Taip pat ketinama dalyvauti UEFA mokslinių tyrimų programoje, kuriame bus pateikiamas tyrimo projektas, atskleidžiantis reklamos integracijos veiksmingumą futbolo transliacijos metu per interaktyvią medijoją. Šiam tyrimui atlikti, bus pasitelkiamos naujausios technologijos: virtualios realybės prietaisai ir „Playstation 5“ konsolės.

„CyberX Arenos“ įkūrėjas ir vadovas Ramūnas Vyšniauskas spaudos konferencijos metu pristatė ir pakvietė dalyvauti vasario 27 d. arenoje vyksiančiame esporto turnyre, skirtame Lietuvos futbolo 100-mečiui.

    Komentarų kol kas nėra...

    Komentarų kol kas nėra...

    Komentarų kol kas nėra...