Lietuvos futbolo federacija (LFF) prisijungė prie Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA), vienijančios daugiau nei 1200 marketingo srityje dirbančių žmonių.
Asociacija vienija fizinius, o nuo 2008 m. – ir juridinius asmenis. LFF generalinio sekretoriaus Edgaro Stankevičiaus nuomone, prisijungimas prie LIMA prisidės prie federacijos, kaip stipraus komunikacijos ir rinkodaros partnerio, pozicijos stiprinimo.
„Džiaugiamės tapdami Lietuvos marketingo bendruomenės dalimi. Komandos profesinis augimas ir kompetencijų ugdymas – vienas svarbiausių federacijos, kaip darbdavio, tikslų. Ši partnerystė suteiks galimybę LFF komandai gilinti savo žinias ir stiprinti kompetencijas marketingo bei komercijos srityse, dalyvauti LiMA rengiamuose mokymuose, kursuose ir diskusijose. Tikime, kad ši narystė atvers naujas perspektyvas ir padės tobulinti sprendimus, kuriant tvirtas ir rezultatyvias Lietuvos futbolo ir verslo partnerystes“, - sakė LFF generalinis sekretorius.
LiMA veikloje dalyvauja profesionalai iš skirtingų verslo sričių, todėl organizuojamose marketingo specialistų diskusijose iš diametraliai priešingų sričių atskleidžiamos naujos galimybės, pažvelgiama iš skirtingų pozicijų bei gaunama būtent ta nuomonių įvairovė, kurios neįmanoma gauti diskutuojant tik organizacijos viduje.
LFF marketingo ir komercijos komanda nuo šiol gilins žinias ir stiprins kompetencijas dešimtyse LiMA edukacinių seminarų, LiMA mokymuose ir konferencijose, o aktyviausieji turės galimybę dalyvauti tarptautiniuose LiMA marketingo kvalifikaciniuose kursuose.
Prieš metus atlikta LFF rėmėjų ir partnerių apklausa parodė, kad Lietuvos futbolo rėmimas pateisina verslo organizacijų lūkesčius, didina prekės ženklų žinomumą, padeda pasiekti tikslinę auditoriją ir prisideda prie verslo rezultatų gerinimo. Lietuvos futbolo partneriai itin reikšmingu laiko LFF iniciatyvumą ir siekį nuolat ieškoti bei suteikti papildomų rėmimo naudų, neįeinančių į rėmimo paketą.
Sporto organizacijų rėmimas neabejotinai kuria vertę verslui: padeda auginti prekės ženklų žinomumą ir pasiekti potencialius klientus, prisideda rezultatų gerinimo ir pardavimų augimo.
„Lietuvos futbolas ir toliau sieks kurti naujas vertes tiek esamiems, tiek potencialiems rėmėjams bei partneriams, o kartu stiprinti savo, kaip komunikacijos ir rinkodaros partnerio, poziciją“, — teigė LFF generalinis sekretorius.