Jau kurį laiką Lietuvos futbolo federacijos iniciatyva „SneakyBox“ kuria pirmąjį oficialų sporto mobilųjį žaidimą šalyje - „LFF Legendos“.
Atsižvelgiant į naujausias technologijų verslo ir mokslo bendradarbiavimo tendencijas, prie komandos prisijungė VDU EVF atstovės Prof. Lina Pilelienė ir doktorantė Viktorija Grigaliūnaitė.
Mokslininkės dirba marketingo katedroje ir tiria taikomąsias neuromarketingo tendencijas. VDU atstovės kartu su žaidimo dizaineriais ir programuotojais derino tinkamiausius spalvų ir komponentų išdėstymus, kurie galėtų aplikacijos turiniui pasiekti maksimalų potencialą. Tai ypač svarbi sritis, siekiant sukurti medijos produktą, kuris būtų patrauklus įvairaus amžiaus žaidėjams.
“Virtuali erdvė suteikia išskirtines kūrybines galimybes ir tuo pačiu įpareigoja surasti tinkamiausią turinio atvaizdavimo variantą. Esminis skirtumas tarp įprastų produktų ir žaidimų – interaktyvumas. Žaidėjai sąveikauja su matomu turiniu ir gali daryti įtaką matomoms vaizdo spalvoms ir garsams”. -, teigė Prof. Lina Pilelienė.
Balandžio mėnesį, „LFF Legendos“ kūrybinė komanda pasikvietė futbolo mėgėjus ir pirmuosius žaidimo testuotojus, kad galėtų praktiškai ištirti tinkamiausius neuromarketingo sprendimus žaidime.
„Atlikome specialius tyrimus, kurių metu tyrėme žaidėjų emocijas, žaidžiant „LFF Legendas“. Pirminiai rezultatai parodė, kad atliktas išankstinis darbas su dizainerių ir programuotojų komanda buvo efektyvus. Futbolo mėgėjų nuotaikos ir atsiliepimai buvo itin teigiami, o galutiniai mokslinio tyrimo rezultatai yra ruošiami“ -, pasakojo V.Grigaliūnaitė.
Lietuvoje tai vienas pirmųjų atvejų, kai marketingo mokslo atstovai kartu su technologijų srities specialistais bendradarbiavo vaizdo žaidimo kūrimo metu.
„Vaizdo žaidimų sritis tik pastaraisiais metais pradėjo traukti akademikų dėmesį Lietuvoje, tad VDU marketingo mokslininkių indėlis į “LFF Legendų“ kūrimo procesą formuoja tendenciją, kad mokslinis aspektas yra naudingas produkto efektyvumo komponentas. Toks tarpsritinis bendradarbiavimas ne tik validuoja produktą moksliniame kontekste, tačiau ir sustipriną jo konkurencingumo potencialą tarptautinėse rinkose.” - teigė Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos vykdantysis direktorius Gediminas Tarasevičius.