Lietuvoje jau ne vienerius metus rengiamas „Futboliuko“ projektas sulaukė dar vieno aukšto įvertinimo.
Lietuvos masinio futbolo asociacijos organizuojamas „Futboliuko“ renginys UEFA masinio futbolo labiausiai įtraukiančios iniciatyvos kategorijoje užėmė antrą vietą bei gavo sidabrinį apdovanojimą.
„Šios itin populiarios programos tikslas – masinis mažų vaikų įsitraukimas į futbolą bei kitas su juo susijusias veiklas darželiuose. Pastaraisiais metais dalyvaujančių skaičius ten išaugo 300 procentų“, – UEFA svetainėje taip pristatomas Futboliuko projektas.
„Didžiuojamės ir džiaugiamės, kad UEFA įvertino mūsų projektą ir skyrė sidabrinį apdovanojimą. Žinant, kad visos UEFA narės dalyvavo bei teikė projektų kandidatūras, tai labai džiugu – mūsų geras darbas darželių lygmenyje liko įvertintas. Tikime, kad toks projektas kaip „Futboliukas“ yra labai teigiamas ir puikiai gali būti pritaikomas kitose šalyse įdedant didelį ir ilgalaikį įdirbį.
Dar karantino metu dalinomės idėjomis ir istorija apie šį projektą su kitomis UEFA narėmis, kiek žinome, pilotinis variantas buvo startavęs ir Latvijoje.
Masiškumas ir fizinis įtraukimas prasideda jau nuo paties pirmo lygmens – darželių. Smagu, kad vis daugiau įstaigų renkasi mūsų projektą bei skatina vaikus būti fiziškai aktyviems per futbolo prizmę jau nuo mažens. Tikime, kad tinkamų įpročių formavimas išaugins sveikesnę visuomenę, paskatins domėtis futbolu bei atneš ilgalaikę naudą mūsų Lietuvai“, – kalbėjo masinio futbolo asociacijos direktorius Ignas Marcinkevičius.
Auksinis apdovanojimas šioje kategorijoje atiteko Kipro futbolo asociacijai, bronzinis – Anglijos futbolo asociacijai.
Šie apdovanojimai yra rengiami jau nuo 2010-ųjų ir yra skirti įvertinti ne tuos, kurie sportuoja elitiniu lygiu, tačiau kreipia dėmesį ten į įprastai neapdainuojamus herojus ir jų iniciatyvas.
Kandidatus šioms nominacijoms gali teikti visos UEFA narės, o nugalėtojus ir laureatus atrenka specialus UEFA komitetas, pasiremdamas masinio futbolo atstovų rekomendacijomis.
Šioje kategorijoje žvelgiama į tai, kiek žmonių iniciatyva įtraukė, kokių naujų žaidimo galimybių suteikė ir kaip padidina žaidimo pasiekiamumą žmonėms iš skirtingų socialinių aplinkų.