Ant "Barcelona" marškinėlių atsiras "Qatar Foundation" logotipas © Eurofootball.lt
Penktadienį specialiai surengtoje spaudos konferencijoje Katalonijos klubo viceprezidentas ekonomikos reikalams Javieras Fausas patvirtino, kad pasirašė sutartį su "Qatar Foundation" dėl reklamos ant marškinėlių. Naujasis susitarimas įsigalios dar šiame, 2010-2011 metų, sezone. 1995 metais įkurta ne pelno siekianti organizacija "Qatar Foundation" remia švietimo projektus, rūpinasi ir finansuoja įvairius mokslinius tyrimus. Pranešama, kad naujasis susitarimas su "Barcelona" galios iki 2016 metų ir Katalonijos ekipos biudžetą kasmet papildys 30 milijonų eurų. Toks sandoris dėl reklamos ant marškinėlių - brangiausias pasaulyje. Kol kas nepranešama, kur ir kaip bus vaizduojamas "Qatar Foundation" logotipas, tačiau jau dabar neabejojama, kad jis ant "Barcelona" marškinėlių pakeis UNICEF logotipą. "Barcelona" bendradarbiavimas su šia organizacijas nenutrūks ir UNICEF bus reklamuojama kitais būdais, be to, Katalonijos klubas ir toliau skirs lėšų UNICEF humanitarinėms misijoms remti. Pasak "Barcelona" ekipos viceprezidento Fauso, pasiektas susitarimas "idealiai atspindi klubo vertę ir svarbą pasaulyje". Per visą 111 metų savo istoriją "Barcelona" marškinėliai, vadinamoji "blaugrana", nė karto nebuvo papuošti komercinio pobūdžio reklama. Tiesa, "Qatar Foundation" yra ne pelno organizacija, tačiau šįkart už reklamą ant marškinėlių Katalonijos klubas gaus solidų atlygį. 2006 metais "Barcelona" pasirašė bendradarbiavimo sutartį su UNICEF, tačiau ne tik negaudavo jokių papildomų pajamų už organizacijos logotipo reklama, bet ir pati skirdavo lėšų UNICEF projektams.