F.C. Internazionale

Atsakyti
Sekti temą
Tai yra toks dalykas kaip kontrakto atmetimas ir pasilikimas prie seno
Citavimas
Furis Rašė:

tai yra toks dalykas kaip kontrakto atmetimas ir pasilikimas prie seno

Tai yra yra. Agentas jau suderejo salygas. Bet Mouras kolkas delsia pasirasyt. 🙄
Javier Zanetti
"I still remember my first day at Inter. I arrived with a plastic bag with my boots inside and I crossed the crowdof fans who were asking who I was. That's where it all started.
Citavimas
Juodaodis Milano „Inter“ futbolininkas Mario Balotelli susilaukė pagyrimų dėl ramios reakcijos po to, kai „AS Roma“ komandos aistruoliai klube apmėtė jį bananais.

18-metį futbolininką, kuris Romoje stovyklavo su Italijos jaunimo (iki 21 metų) rinktine, pagyrė rinktinės treneris Pierluigi Casiraghi.

„Vaikinas puikiai elgėsi tiek komandoje, tiek per incidentą vakar, kai neatsakė į provokaciją“, – pranešime cituojami trenerio žodžiai.

Italijoje gimęs M. Balotelli, kuris turi Afrikos šalies Ganos kraujo, su rasistiniais išpuoliais susiduria ne pirmą kartą.

„Inter“ žaidėjas sulaukė Turino „Juventus“ komandos aistruolių rasistinių užgauliojimų per Italijos čempionato rungtynes balandį. Dėl to „Juventus“ turėjo namų rungtynes žaisti be žiūrovų. 😂 😂 😂
FORZA MILAN!
Citavimas
KAKA1 Rašė:

Juodaodis Milano „Inter“ futbolininkas Mario Balotelli susilaukė pagyrimų dėl ramios reakcijos po to, kai „AS Roma“ komandos aistruoliai klube apmėtė jį bananais.

18-metį futbolininką, kuris Romoje stovyklavo su Italijos jaunimo (iki 21 metų) rinktine, pagyrė rinktinės treneris Pierluigi Casiraghi.

„Vaikinas puikiai elgėsi tiek komandoje, tiek per incidentą vakar, kai neatsakė į provokaciją“, – pranešime cituojami trenerio žodžiai.

Italijoje gimęs M. Balotelli, kuris turi Afrikos šalies Ganos kraujo, su rasistiniais išpuoliais susiduria ne pirmą kartą.

„Inter“ žaidėjas sulaukė Turino „Juventus“ komandos aistruolių rasistinių užgauliojimų per Italijos čempionato rungtynes balandį. Dėl to „Juventus“ turėjo namų rungtynes žaisti be žiūrovų. 😂 😂 😂

Kazkaip praleidau ta vieta kuri cia turejo buti juokinga 😕
Javier Zanetti
"I still remember my first day at Inter. I arrived with a plastic bag with my boots inside and I crossed the crowdof fans who were asking who I was. That's where it all started.
Citavimas
Na, juokinga tai, kad Juvei teko žaist be žiūrovų... Žinos kaip nigerius užgauliot...
Citavimas
Mr.Lazy Rašė:

tave apmetytu bananais ir tau butu nejuokinga 😂
FORZA MILAN!
Citavimas
KAKA1 Rašė:

tave apmetytu bananais ir tau butu nejuokinga 😂

Jeigu būtų juodaodis, tai manau nelabai 🙄
embeded-image
Citavimas
KAKA1 Rašė:

tave apmetytu bananais ir tau butu nejuokinga 😂Tai man nejuokinga butu netik tada kai mane apmetytu bananais. Man absoliuciai nejuokinga ir tada kai zaideja apmeto bananais su aiskia labai mintim...
Cia nebent pagirt Mario uz savitvarda, kad kokia nelemtam romenui sprandelio nenusuko.
Javier Zanetti
Citavimas
Čia diskutuojama apie temoje Jūsų Nuomonė pateiktas apklausas.
Ginčykitės, diskutuokit, tik nenukrypkit nuo temos. 😁
Javier Zanetti
Citavimas

Inter Channel exclusive with José Mourinho

MILAN - José Mourinho returned from China last night after inspecting pitch and training facilities in Beijing for the 2009 Italian Super Cup match against Lazio. The Inter coach stopped by at the Centro Sportivo Angelo Moratti this morning and spoke briefly to Inter Channel before leaving for his summer holidays.

Mourinho, how was your visit to Beijing, where the 2009 Italian Super Cup will be played?
"It went very well. The main objective for us, Lazio and the Lega Calcio was to play in the stadium of the Olympics. When we arrived we worked a lot to make things go well. It would have been a pity to go to Beijing and not play in that stadium. It's right to play the (Super Cup) final there. What I liked most was that we worked very well with Lazio. We kept saying to each other that we want to win the trophy, but before the match we wanted to work well and work together. We did a positive work, it's all very well organised: the match, the training bases, the hotel, the security... Everything is okay. Now it's up to the Lega Calcio, with their agronomist, who is a fantastic person, to return and check the work in progress because we want a nice pitch so it can be a nice final. The fans in Beijing are fantastic. It's a great emotion for them, they are expecting a great final like the ones they see on television. There are all the ingredients to make this a special Super Cup, different from those that are usually played in Italy."

First the United States, and then China. The summer of 2009 will see José Mourinho's Inter presented to the world...
"The only problem of this year's summer will be the jet-lag because first we will be six hours behind Italy and then we will be six hours in front. But at the same time it will be a great motivation for the club and the players to do pre-season training in America and play against Chelsea and Milan. Yes, there will be friendly matches, preparation matches, but they must always give us motivations. Then we will go to China where there is a population of Interisti, especially in Beijing. So many Nerazzurri fans live there. It will be a great opportunity for the club and a great motivation for all of us. In general there won't be any problems. I can only see and imagine positive things."

What does Mourinho think about the transfer market?
"My tranquillity is the tranquillity of someone who knows football well. I know the transfer market, I know this market where the agents work very very hard, even to do impossible things, or to make the world understand that an impossible thing is possible. They work a lot in this period, but not everything they say is done in the end. With Kaka and Cristiano Ronaldo we can say that Real Madrid are today the kings of the transfer market; it's the team with the biggest impact. Inter, though, are doing their job. I continue to think that Ibrahimovic will remain an Inter player. This is my conviction. No one has told me anything, it's quite simply my own personal belief. And I think that our team will be better because Milito and Thiago Motta are two players who can do important things. It's no secret that we are working on one or two players to improve the team even more."

You weren't able to see Davide Santon's Italy debut, but Il Bambino received many compliments.
"I didn't see it, but I spoke with him before, maybe two days before his debut. What is happening to him is a logical consequence. A national team coach thinks to the future and he realises that he's a player for the national team, like I realised before that he was a player for Inter. It's a great opportunity for his professional development. It's good for us if Davide plays for the national team, it's good for the national team if Davide plays for a club like Inter. Mario Balotelli will go in the same direction and we want even more. Obi and Krhin were in the Primavera. With Belec, they will be in the first team this summer and there will be more young Italians in the first team in the future. Destro and other boys who are now in the Allievi will play for the Primavera next year and then they will come with us. This is the way forward for us."

So have a good holiday Mr Mourinho.
"Thanks. The same to you. Ciao."

Citavimas
Kombinatorius Rašė:

It's good for us if Davide plays for the national team, it's good for the national team if Davide plays for a club like Inter. Mario Balotelli will go in the same direction and we want even more. Obi and Krhin were in the Primavera. With Belec, they will be in the first team this summer and there will be more young Italians in the first team in the future. Destro and other boys who are now in the Allievi will play for the Primavera next year and then they will come with us. This is the way forward for us.

👏 Paciam Moratti vertetu sita pasiskaityt. N kartu smagiau kai vietinis isitvirtina komandoje, nei pirkinys uz belenkiek melejonu 😉
embeded-image
Citavimas
paparazis Rašė:

It's good for us if Davide plays for the national team, it's good for the national team if Davide plays for a club like Inter. Mario Balotelli will go in the same direction and we want even more. Obi and Krhin were in the Primavera. With Belec, they will be in the first team this summer and there will be more young Italians in the first team in the future. Destro and other boys who are now in the Allievi will play for the Primavera next year and then they will come with us. This is the way forward for us.

👏 Paciam Moratti vertetu sita pasiskaityt. N kartu smagiau kai vietinis isitvirtina komandoje, nei pirkinys uz belenkiek melejonu 😉

Taigi. Teisingas požiūris 👏 Užtektų padaryt pravalymą jaunimui, na ir galbūt playmakerį neblogą pagriebt ir aš būčiau pilnai patenkintas tarpsezoniu.
Citavimas
Neradau kur paminėti Mario, Muntari (geriausias pirkinys) ir Stankovič. Žaidėjai, kuriuos irgi verta išskirti šį sezoną. Ypač Stankovič. Tikrai nesitikėjau, kad jis įgaus Mauro pasitikėjimą ir vėl žais taip kaip Lazio laikais 👏 Kai pagalvoji - ar verta pirkti neaiškų kokį playmakerį, kai Dejanas taip stengiasi panaikinti visus savo trūkumus begaliniu užsivedimu ir atsidavimu aikštėje. Tikras kovotojas. Maladziets 😁
Citavimas
Kombinatorius Rašė:

Neradau kur paminėti Mario, Muntari (geriausias pirkinys) ir Stankovič. Žaidėjai, kuriuos irgi verta išskirti šį sezoną. Ypač Stankovič. Tikrai nesitikėjau, kad jis įgaus Mauro pasitikėjimą ir vėl žais taip kaip Lazio laikais 👏 Kai pagalvoji - ar verta pirkti neaiškų kokį playmakerį, kai Dejanas taip stengiasi panaikinti visus savo trūkumus begaliniu užsivedimu ir atsidavimu aikštėje. Tikras kovotojas. Maladziets 😁

Stanko is giliau zaisti kaip playmakers gali bandyt, bet mums reikia labiau atakuojancio zaidejo manau. Aisku tai nereiskia, kad Stanko neturetu figuruoti ateinancio sezono taktinese schemose.
Javier Zanetti
Citavimas
Na su Paparaziu dėl Muntari sąlygiškai sutinku. Taip, buvo nemažai blankių rungtynių, bet jis irgi tikras kovotojas, nemažai padėjęs, kad ir tam pačiam Santon gynyboje, o ir pasai sezono pabaigoje nebe taip dažnai keliavo į dausas. Reik suprast juk ir Maurą - juk kiti jo du transferai visai nepasiteisino, daugeliui kitų trenerių būtų sunkiai įmanoma tai pripažinti, tad Muntari daugiau leido pasireikšti. O rotuot sudėtį tikrai daugiau galėjo Žozė. Materazzi, Jimenez, Mancini, Cruz tikrai daugiau turėjo žaist.
Citavimas
Fanų numylėtinis - žaidėjas kuriam sirgaliai negailėjo pagyrų ir ovacijų tiek įžengiant į aikštę, tiek ją paliekant.
J.Zanetti!

Atakų lyderis - žaidėjas kuris ne tik pats mušė įvarčius, bet ir organizavo atakas.
Z.Ibrahimovič!

Dirigentas - žmogus kontroliuojantis komandos žaidimo stilių bei tempą iš aikštės vidurio.
D.Stankovič!/E.Cambiasso!

Siena - kiečiausiai rungtyniavęs gynėjas, pro kurį pereiti sugebėjo retas puolėjas.
W.Samuel!

Visapusiškiausias žaidėjas - spėjantis tiek apsiginti tiek sėkmingai sudalyvauti puolime.
Maicon!

Slaptas ginklas - žaidėjas kuris sėkmingiausiai rungtyniavo pakildavęs nuo suolo.
Sunku kažką išskirti, tebūnie renkuosi M.Bolotelli!

Staigmena - žaidėjas kuris šį sezoną sužaidė geriau nei iš jo buvo tikėtasi.
D.Santon!

Didžiausias nusivylimas - žaidėjas kuris jus labiausiai nuvylė ir neišpildė lūkesčių.
Apie R.Quaresma! net nekalbu, o šiaip tai Adriano! ir galima sakyt net ne dėl savo žaidimo....

Trenerio numylėtinis - žaidėjas su kuriuo jūsų manymu treneris elgėsi geriau nei šis nusipelnė.
Tokio nebuvo!

Nuskriaustasis - žaidėjas nepelnytai užsitraukęs trenerio nemalonę.
J.Cruz!/Maxwell!

Pergalių paslaptis - tai kas jūsų manymu buvo Internazionale sėkmės priežastis šio sezono metu (bet kuris klubo narys, ar netgi keli nariai, o gal tiesiog komandos žaidimo bruožas ar koks kitas faktorius).
J.Mourinho! + J.Cesar! + Z.Ibrahimovič! + Visas kitas šaunus kolektyvas! + FANAI!
████████████████████ Dejan Stankovic: I am a soldier of Inter!
Citavimas
Gerai! Čia! Pavarei!
There is no in between – you’re either good or bad. We are in between.
Gary Lineker.
Citavimas
Javier Zanetti
Citavimas
2009 08 08 15.00 Pekinas

embeded-image Vs. embeded-image
Citavimas
Nu panašu, kad Inter turi visus šansus laimėt, nes Lazio žais be Pandev, Di Silvestri ir Ladesmos.
Numatomos sudėtys:
Inter: Julio Cesar; Maicon, Lucio, Chivu, J.Zanetti; Muntari, Cambiasso, T.Motta, Stankovic; Eto’o, Milito

Lazio: Muslera, Kolarov, Diakite, Siviglia, Lichtsteiner; Brocchi, Dabo, Matuzalem, Mauri; Rocchi, Zarate
embeded-image
Citavimas

Nauji įrašai